Klachten

Klachten

Wij doen ons uiterste best om te voldoen aan uw verwachtingen, toch kan het soms zo zijn dat iets niet helemaal goed verloopt.
Wanneer dit het geval is hopen wij dat u ons hierover informeert, zodat we samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken en we onze toekomstige dienstverlening kunnen verbeteren.

Uw kunt uw klacht het best kenbaar maken via [email protected].
Wij zullen u binnen 24 antwoord geven en zullen ons uiterste best doen om tot een voor u goede oplossing te komen. 


In het uitzonderlijke geval dat dit niet leidt  tot een oplossing, wijzen wij u graag op de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »